7.11.16 — 11.11.16 աշխատաժամանակ

9.00-9.15 —    Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
10.30-11.00 -Նախաճաշ
13.00-13.30- Ճաշ
15.00-15.30- Հետճաշիկ
16.30-17.00- Ճանապարհ դեպի տուն
Երկուշաբթի
11.00 — 12.00 — լող
Չոչեքշաբթի
12.30 — 13.00 — հեծանվավրության դաս-պարապմունք
Երգ՝
Երկուշաբթի- 10.00  — 10.30
Երեքշաբթի  — 9.30 — 10.00
Չորեքշաբթի -10.00 — 10․30
Շաբաթվա երգերն են ՝
«Եկեք ծեծենք սոխ ու սխտոր»
«Ջաղաց »
Միջավայրի խնամք
Օդափոխում ենք սենյակը, ջրում և խնամում խմբասենյակի ծաղիկները:
ՈԻրախ մարմնամարզություն՝
9.15 — 9.25 — խմբասենյակում, սաների հետ  շրջան կազմելով ,սկսում ենք մարզվել։
Առավոտյան մարմնամարզությունը շատ կարևոր է և  ունի առողջարար նշանակություն։Բարձրացնում է դիմադրողականությունն ու տրամադրությունը։
Նախորդ օրվա քննարկում,ամփոփում
Մինչ ուսումնական գործունեության կազմակերպումը՝  սաների հետ քննարկել նախորդ օրվա տրամադրությունն ու տպավորությունները, խրախուսել ինքնուրույն քայլերն ու նոր հմտությունների ու կարողությունների դրսևորումը:

 

Շաբաթվա թեմա՝  «Մրգեր»
Զրուցում ենք մրգերի կասին, թե որտե՞ղ են աճում, ինչի՞ վրա են աճում։ Ասում ենք որևէ միրգ և սկսում ենք այդ մրգին բնորոշ  բառերով բնութագրել  , ահնուհետև հաշվում , թե որ միրգը քանի բառով բնութագրեցինք։ Գուշակում և հորինում ենք հանելուկներ մրգերի մասին։
Խաղ՝ «Մեկ և շատ»
Էլ․ գրատախտակով ցուցադրում ենք մրգի նկար և տվյալ միրգը պետք է դարձնենք շատ ։
Ես ունեմ մեկ խնձոր։ Ավետն ունի խնձորներ։
Զրուցում ենք , թե որ մրգերից կարելի է պատրաստել կոմպոտ, մուրաբա, հյութ, կարկանդակ և այլն։
Տեխնոլոգիական աշխատանք՝
պլաստիլինով ծեփում ենք մրգեր
պլանշետի նկարչական paint ծրագրով նկարում ենք մրգեր
կավով պատրաստում ենք մրգեր

Շաբաթվա բանաստեղծություններն են՝
Հ․ Թումանայան «Փիսոն»

Փիսոն, փիսոն մլավան,
Թավրիզ թողեց, փախավ Վան,
Լեզուն թաթխան, երկար պոչ,
Ինչ որ ուզեց, ասին՝ ո՛չ:

Փիսոն գնաց գողեգող,
Փորը դատարկ, սիրտը դող,
Դունչը մեկնեց կովկիթին,
Շերեփն իջավ ճակատին:

Կատու
Կատուն եկավ,
Փիսի¯կ, փիսի¯կ,
Հազար նազով,
Ինչպես հարսիկ,
Դունչը սրբեց
Թաթիկներով, .
Մազը սանդրեց
Թանչիկներով,
– Կատու, կատու,
Է՞ր ես տրտում.
Թե՞ մկներն են
Հիմա արթուն,
Կատուն ասեց.
_ Միաո~ւ, միաո~ւ.
Այսինքն թե
_ Այո, այո։

Հաշվում ենք մինչև 20-ը և հետ հաշվում։ Հաշվում ենք մինչև 10-ը զույգերով։
Նկարում ենք 5,6 թվերը` դարձնելով կերպարներ:
Պլաստիլինով ծեփում ենք 5,6 թվերը։
Հորինում ենք հեքիաթ 5,6  թվերի մասին:

Ինտերակտիվ խաղ-դասեր էլեկտրոնային գրատախտակով

http://www.igraemsa.ru/   ,
http://maminsite.ru/early.files/game.html
http://multoigri.ru/game/igra-matematika-1-klass
 http://www.math10.com/ru/igri/matematicheskaya-igra-na-vichutanie.html   http://www.playonline.ru/game/mathematics_with_masha_and_the_bear  
http://www.playonline.ru/game/mathematics_with_luntik_deduction
http://www.playonline.ru/game/mathematics_with_luntik_addition

Մուլտֆիլմի դիտում՝ Ռոբերտ Սահակյանց    «Սովորում ենք ռուսերեն»  ,«Անգլերեն մանուկների համար» 

 

About marimikaelyan

Բարև, բարեկամ: Ես Մարի Միքայելյանն եմ: Բարի գալուստ մեր դասարանական բլոգ: Ես մանկավարժ եմ և աշխատում եմ Հայաստանի հանրապետությունում միակ մեդիակրթություն իրականացնող կրթահամալիրում՝ որպես դասվար: Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Հասցե՝ Րաֆֆու 69/1, Հեռ. 73 52 10, Էլ. հասցե՝ artschool@mskh.am
Այս նյութը հրատարակվել է 2016-2017 ուսումնական տարի, Ծրագրային բաժին-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել մեկնաբանություն