Փետրվար ամսվա նախագծերի ամփոփում

Փետրվար ամսին 6 տարեկանների խմբում իրականացրել եմ հետևյալ նախագծերը՝

Փետրվար ամսվա աշխատակարգ՝

30.01.17 — 03.02.17 աշխատակարգ
06.2.17 -10.2.17 աշխատակարգ
13.02.17 — 1702.17 աշխատակարգ
27.02.17 — 3.03.17 աշխատակարգ

Հեծանվավարություն , լող

Լողորդները
Երբ հեծանիվ ենք վարում
Ես կարողանում եմ
Հեծանվորդ Ալեքսը

Ղափամա
«Չուտես, չխմես, նստես ու աշես»
Դդմանկար

Շախմատ

Շախմատի ուսուցումը 6 տարեկանների խմբում

Թումանյանական օրեր կրթահամալիրում

Այց Հովհաննես Թումանյանի թանգարան
Մենք ճանաչում ենք Թումանյանին
Անհաղթ աքլորը
Թումանյանն ընտանիքում
Թումանյանն ընտանիքում
Թումանյանն ընտանիքում
Սովորող — սովորեցնող

Բարեկենդան 

Գնացեք, տեսեք
Բարեկենդանի ծեսը 6 տարեկանների խմբում

ՈՒսուցչի օրագիր

Օրագիր. Փետրվարի 1
Օրագիր. Փետրվարի 2
Օրագիր. Փետրվարի 3
Օրագիր․Փետրվարի 7
Օրագիր. Փետրվարի 8
Օրագիր. Փետրվարի 9
Օրագիր. Փետրվարի 13
Օրագիր. Փետրվարի 14
Օրագիր. Փետրվարի 15
Օրագիր. Փետրվարի 16
Օրագիր. Փետրվարի 20
Օրագիր. Փետրվարի 21
Օրագիր. Փետրվարի 22
Օրագիր. Փետրվարի 23

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի պատասխանատուն 6 տարեկաններն են
Լույսի հետքով

 

About marimikaelyan

Բարև, բարեկամ: Ես Մարի Միքայելյանն եմ: Բարի գալուստ մեր դասարանական բլոգ: Ես մանկավարժ եմ և աշխատում եմ Հայաստանի հանրապետությունում միակ մեդիակրթություն իրականացնող կրթահամալիրում՝ որպես դասվար: Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Հասցե՝ Րաֆֆու 69/1, Հեռ. 73 52 10, Էլ. հասցե՝ artschool@mskh.am
Այս նյութը հրատարակվել է 2016-2017 ուսումնական տարի, Ծրագրային բաժին-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել մեկնաբանություն