Ճամփորդության նախագիծ․ Ես արդեն տեսնում եմ․ Իմ Արարատ

Նախագիծ — Ես արդեն  տեսնում եմ․ Իմ Արարատ

Մասնակիցներ — Հյուսիսային դպրոցի — պարտեզի 6 տարեկաններ

Նախագծի իրականացման օրը —  Մայիսի 6

Ճամփորդության վայրը — Խոր Վիրապ
Նախագծի նպատակը —  դիտել  Արարատը, կազմակերպել նկարչական պլեներ;
Ճամփորդության անհրաժեշտ պարագաներ
  • թուղթ
  • գուաշ
  • վրձին
  • տաք հագուստ
  • հարմար կոշիկներ
  • արևապաշտպան գլխարկ
  • ուսապարկ
  • սնունդ և ջուր
  • ֆոտոխցիկ
Արդյունքը — ներկայացնել «Իմ Արարատ»  խորագրով ցուցահադես, որտեղ կցուցադրվի ճամփորդության ընթացքում նկարված նկարները։
Արգելվում է վերցնել գազավորված ըմպելիք, երշիկ, չիպս, արևածաղիկ :  Արգելվում է նաև կեղտոտել տարածքը:  Արշավականը պետք  է ենթարկվի ընդհանուր կանոնակարգին, առավոտյան չուշանա։

About marimikaelyan

Բարև, բարեկամ: Ես Մարի Միքայելյանն եմ: Բարի գալուստ մեր դասարանական բլոգ: Ես մանկավարժ եմ և աշխատում եմ Հայաստանի հանրապետությունում միակ մեդիակրթություն իրականացնող կրթահամալիրում՝ որպես դասվար: Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Հասցե՝ Րաֆֆու 69/1, Հեռ. 73 52 10, Էլ. հասցե՝ artschool@mskh.am
Այս նյութը հրատարակվել է 2016-2017 ուսումնական տարի, Ճամփորդություններ, Ուսումնական նախագծեր, Ես արդեն տեսնում եմ-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել մեկնաբանություն