Daily Archives: 18.12.2017

Նամակ Ձմեռ պապիկին

Բարև իմ շատ սիրելի Ձմեռ պապ: Ես գիտեմ, որ արդեն ճանապարհ ես ընկել: Ես անհամբեր սպասում եմ քեզ և այս տարի ուզում եմ, որ ինձ համար խոսափող բերես: Շատ եմ խնդրում, որ չմերժես: Գիտեմ, որ ինձ վրա բարկացած ես, որ … Շարունակել կարդալ

Հրատարակված՝ 2017 - 2018 ուսումնական տարի, Հարութ Կարապետյան, Ամանորյա իրարանցում-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Տիկնիկային թատրոն․նախագիծ

  Օրը՝ Դեկտեմբերի 20, ժամը՝ 10:15-14:00 Մասնակիցները` Հյուսիսային դպրոց-պարտեզի 2-2 դասարան,դասվար՝ Կարինե Մամիկոնյան,2-1 դասարարան, դասվար՝ Մարի Միքայելյան Վայրը՝ Թումանյանի անվան տիկնիկային թատրոն   Ծրագրում՝ Ճանապարհի, ժամանակի չափումներ, շարք-տեղ-երեխա հաշվումների խազմակերպում Ամանորյա ծրագրի մասնակցություն, ներկայացման դիտում Քաղաքային թափառումներ՝ «Ամանորյա  Երևանը» ֆոտոպլեների կազմակերպում «Ամանորյա … Շարունակել կարդալ

Հրատարակված՝ 2017 - 2018 ուսումնական տարի, Ամանորյա իրարանցում-ում | Թողնել մեկնաբանություն